Pages

Follow me

Tuesday 28 April 2015

Bahana TYPO

Assalamualaikum peeps.
Mesti korang semua tahu kan TYPO stand for what? Biar i explain. Typo stand for typing error. I slalu je typo. Even u all baca i punya blog berapa bnyk typo. Ye la xmenyempat nak menaip kang lambat lari idea. I memang bermasalah dalam typo ni. Pastu dapat member yang sengal terus kena bahan.  Slalu kalau aku typo aku delete terus. Suatu hari aku ada typo. Pastu member aku siap tegur "aku tahu apa yang kau taip tadi". Sengal member camni. Dengan typo boleh menjadikan sesuatu benda menjadi serius. 

SUATU HARI SI HANA CHANTIEQ DENGAN SEMANGAT UPDATE STATUS

(p/s: hanna stand for nama aku nurul farahana so aku guna la nama aku sekurangnya aku tak libatkan orang lain? chantieq tu saje-saje je biar nampak gedik sket sesuai untuk update status macam tu)





TERUS TENGOK KEY BOARD




TAHAN GELAK


TAK BOLEH TAHAN DAH


TERUS EJEK


aku tak paham kenapa la perkara typo ni orang boleh buat lawak sangat. (Walaupun kadang-kadang aku tergelak sorang-sorang sebab tak tahan tengok orang yang mengejek over. Apa yang kelakarnya?? Ntah la.. Tak kelakar pun.Hahahaha aku pun xtau. Macam biasa aku ronda facebook dan aku ternampak budak upload status. Status dia ada typo. Semua mengejek dia. Tak sampai 15 minit dia delete post dia.. Korang ni kesian si kawan tu dia semangat-semangat nak update status terus dia jadi malu.. "Tak baik tau malukan orang, kalau tak tahan sangat gelak sorang-sorang je la).

"Si kawan ni siap semangat nak share kat status fb balik-balik kena ejek" jangan la down kan semangat dia. 




0 comments:

Post a Comment