Pages

Follow me

Sunday 26 April 2015

hectic weekend

assalamualaikum (sempat bagi salam je buzy, mihmih)

dah bape hari aku bangun pagi siapkan keje. terpaksa bawa balik rumah. weekend pun aku mengadap keje. aku terpaksa pergi opis. mana taknya 2 projek aku kena bertanggungjawab. dua-dua nak keja dateline. phewwww. mampos. nak berak kencing pun sayang. Juling wehh mata aku mengadap line je.. Line tu aku dah nampak macam ayam KFC dah.. Kena kira-kira lagi.. Kepala aku dah keluar bintang dah..perut lak krokkk..krokkk lapar.. Tapi aku tegar xberganjak dari meja aku.. Yehoooo.. Kan best kalau ada orang tanya aku dah makan ke belum.. Ambil berat pasal aku.. :'(

hari ni aku terpaksa datang opis memandangkan ada drawing yang aku terlupa bawak balik. tapi sempat lagi aku update blog. keh3 (tadi cakap buzy...mihmih..otak penat aku update blog sekejap).
dapnyeee orang lain tengah beristirehat kat rumah. tapi aku kat rumah wat keje, kat opis wat keje, tengah berak pun pikir keje. nak korek hidung pun tak sempat. keje tetap kena buat.

nampak tak botol air warna purple belah kiri. aku kenyang dengan minum air je. sayang weh nak kuar g makan. masa itu emas. nak berganjak dari kerusi pun sayang. ikut hati memang aku lapar. tapi masa!!! arghhhh pengsan aku.

aku terkejar-kejar dalam satu masa aku buat 2 projek... walaayehhhh.. shoild i called myself superwoman? tu baru separuh drawing yang berulung ats meja aku... meja aku dah jadi serabut. jiwa kacau. tapi bagus jugak aku buzykan diri sekurangnya aku boleh kurangkan rasa rindu aku kat dia :'(
(tiba-tiba teringat plak kat dia)



"walaupun mata panda, eye bag bawah mata besar tayar bas nasib baik ada foundation bole cover sket dah bape hari tidur tak cukup siapkan keje. aku tdo awal pastu kol 3 pagi aku bangun sambung kerja sampai subuh pastu aku tdo balik bangun kol 7.30 pastu sambung wat keje balik" haishhh ni aku singlle.. camne kalau ada family memang mencabar la (aku kena pandai manage between keje dan keluarga ntah-ntah ada anak kena bawak pegi opis ataupun aku bekerja sendiri dari rumah at least aku earn money and masa aku pun flexsible untuk family aku bole buat freelance untuk 3d illustrator sbb aku tak minat sangat buat teknikal drawing ni pecah kepala nak pikir).

aku curi-curi masa cuci kain, kemas bilik.. tapi baju je xsempat lipat.. dah belonggok atas katil..malu aku nak tunjuk. so aku tak snap pun gambar. :P

p/s: mesti heran shawl sama je aku pakai...miahahhahaha.. yang lain semua aku basuh ni je satu-satunya yang tinggal. kan aku dah cakap buzy lagipun shawl ni tak perlu iron. ambil yang kedut-kedut terus lilit je. jimat masa aku

0 comments:

Post a Comment